• Přidat doporučení
  • Úvod
  • EITO
    • Programy
    • Formy a místa výuky
    • Kontakt
  • Překlady
  • Naši klienti
  • Naši studenti
  • Testy
    • TOEIC Test
    • Online rozřazovací test
  • Fórum
  • Blogy
    • Blog pro personalisty
    • Blog pro studenty
English in the Office  /  EITO  /  Programy

Programy

Výukové programy

Angličtina v kanceláři poskytuje kurzy obchodní angličtiny pro manažery a profesionály všech úrovní, tedy pro ty, kteří chtějí obstát na dnešním mezinárodním trhu a potřebují globální komunikační prostředek - angličtinu. S pomocí našeho na klienta orientovaného interaktivního tréninku se účastníci naučí efektivně komunikovat v angličtině. Angličtina v kanceláři navrhuje každý výukový program s ohledem na specifické potřeby klienta, tzn. pozici, firmu, oblast podnikání a podle jeho časových možností.

Hlavní zaměření výukových kurzů:

  • Anglický jazyk & jednání
  • Úspěšná prezentace
  • Úspěšné vyjednávání
  • Průvodce napříč kulturami
  • Efektivní obchodní korespondence

Angličtina v kanceláři analyzuje potřeby klienta a za pomoci výukového programu pomáhá klientovi posunout se na kariérním žebříčku na další úroveň.

 

Anglický jazyk & jednání

Na úvodní schůzce s klientem zhodnotíme - zdarma, jak nejlépe sloučit potřeby klienta s dosažením jeho kariérních cílů. Tento program může zahrnovat např. tyto body:

  • Základy anglického jazyka – správné používání slovesných časů
  • Rozšíření klientovy slovní zásoby, používání klíčových frází
  • Upevňování gramatiky

Angličtina v kanceláři používá k výuce materiály z oblasti, ve které klient podniká a z pracovního prostředí, ve kterém se pohybuje. Diskusemi o aktuálních obchodních situacích a hraním rolí, procvičováním klíčových, ale obtížných situací se kterými se setkávají klienti na pracovních jednáních, a telefonováním se zahraničními partnery, důkladně zlepšují svoji profesní angličtinu.

Účastníci programu se naučí:

  • Navrhnout plán
  • Klást přímé otázky a dávat nepřímé odpovědi
  • Poskytnout a odmítnout radu
  • Vyjádřit vyhraněné názory
  • Přechod od prosby k návrhu a požadavku
  • Získat čas
  • Vyjádřit nesouhlas s podřízeným, kolegou nebo šéfem

Clients move their English forward and advance their careers.

 

Úspěšná prezentace

Uspět v dnešním mezinárodním světě obchodu znamená vědět, jak připravit jasnou, sebevědomou a přesvědčivou prezentaci. Klienti procvičují prezentace a mohou sledovat svůj vývoj na videu, aby se ujistili, že správné používání anglického jazyka, řeči těla a vizuálního jazyka je efektivní.
Naučte se vyjádřit prezentací v angličtině:

  • zacílit sdělení tak, aby vyvolalo silný dojem
  • používat vizuální pomůcky ve svůj prospěch
  • ovládat s jistotou část prezentace tzv. Q&A session
  • umět efektivně zakončit

Angličtina v kanceláři pomáhá klientům prodat jejich produkty, služby a nápady efektivně za pomocí Powerpointu v anglického jazyka.

 

Úspěšné vyjednávání

Když navrhujete nový projekt, nebo pracujete na fúzi společností, každý obchod zahrnuje vyjednávání a Angličtina v kanceláři vás bude provázet všemi fázemi těchto vyjednávání. Patří sem mezinárodní vyjednávací styly, význam budování vztahů, vyjednávání a výsledná očekávání.
V tomto výukovém programu se klienti naučí, jak hovořit angličtinou vyjednávání:

  • Plánování strategií
  • Určit stanoviska a zájmy – a znát rozdíl
  • Vypracovat plán B: možnosti a alternativy
  • Vědět co říci, kdy mlčet - a kdy odejít

V živé simulaci a hraním rolí se klienti naučí vytvořit vítězné řešení pro každého - v anglickém jazyce.

 

Průvodce napříč kulturami

Během jednání, vyjednávaní, nebo dokonce i během posezení v restauraci, musíme brát v úvahu kulturní rozdíly. Národní kultura hraje klíčovou roli v tom, jak manažeři komunikují, dělají rozhodnutí a řídí společnost. Rovněž je důležité brát zřetel na svou vlastní národní kulturu. V tomto výukovém programu překročíme hranice a kultury, abychom prodiskutovali všechny tyto otázky:

  • Obchodní konverzace (neformální)
  • Jazykové pastí: stejné slovo, rozdílný význam
  • Používání humoru
  • Rozdílné země, rozdílné mocenské struktury: tipy a tabu

Ignorování firemní a národní kultury může sabotovat projekty v mezinárodním prostředí, jejich znalost nám zajistí úspěch.

 

Efektivní obchodní korespondence

V našem dnešním digitálním světě, od vytváření počátečních kontaktů až po uzavření dohody, se celý obchod uzavírá on-line. V tomto kurzu jsme pokryli základy anglické obchodní a technické korespondence - psaní e-mailů, dopisů a reportů, které jsou jasné, výstižné a správné. Naučíte se:

  • psát pro čtenáře
  • užívat jednoduchého jazyka a správného tónu
  • ovládat interpunkci a gramatiku
  • psát méně a lidé budou číst více

S efektivnější komunikací dosáhnou klienti svých obchodních cílů. Pro informace o formách kurzů a lokalitách výuky kliknete na odkaz Formy a místa výuky.

 

[top]

Copyright © 2014