Programy
Výukové programy
Angličtina v kanceláři poskytuje kurzy obchodní angličtiny pro manažery a profesionály všech úrovní, tedy pro ty, kteří chtějí obstát na dnešním mezinárodním trhu a potřebují globální komunikační prostředek - angličtinu. S pomocí našeho na klienta orientovaného interaktivního tréninku se účastníci naučí efektivně komunikovat v angličtině. Angličtina v kanceláři navrhuje každý výukový program s ohledem na specifické potřeby klienta, tzn. pozici, firmu, oblast podnikání a podle jeho časových možností.
Hlavní zaměření výukových kurzů:
- Anglický jazyk & jednání
- Úspěšná prezentace
- Úspěšné vyjednávání
- Průvodce napříč kulturami
- Efektivní obchodní korespondence
Angličtina v kanceláři analyzuje potřeby klienta a za pomoci výukového programu pomáhá klientovi posunout se na kariérním žebříčku na další úroveň.
Anglický jazyk & jednání
Na úvodní schůzce s klientem zhodnotíme - zdarma, jak nejlépe sloučit potřeby klienta s dosažením jeho kariérních cílů. Tento program může zahrnovat např. tyto body:
- Základy anglického jazyka – správné používání slovesných časů
- Rozšíření klientovy slovní zásoby, používání klíčových frází
- Upevňování gramatiky
Angličtina v kanceláři používá k výuce materiály z oblasti, ve které klient podniká a z pracovního prostředí, ve kterém se pohybuje. Diskusemi o aktuálních obchodních situacích a hraním rolí, procvičováním klíčových, ale obtížných situací se kterými se setkávají klienti na pracovních jednáních, a telefonováním se zahraničními partnery, důkladně zlepšují svoji profesní angličtinu.
Účastníci programu se naučí:
- Navrhnout plán
- Klást přímé otázky a dávat nepřímé odpovědi
- Poskytnout a odmítnout radu
- Vyjádřit vyhraněné názory
- Přechod od prosby k návrhu a požadavku
- Získat čas
- Vyjádřit nesouhlas s podřízeným, kolegou nebo šéfem
Clients move their English forward and advance their careers.
Úspěšná prezentace
Uspět v dnešním mezinárodním světě obchodu znamená vědět, jak připravit jasnou, sebevědomou a přesvědčivou prezentaci. Klienti procvičují prezentace a mohou sledovat svůj vývoj na videu, aby se ujistili, že správné používání anglického jazyka, řeči těla a vizuálního jazyka je efektivní.
Naučte se vyjádřit prezentací v angličtině:
- zacílit sdělení tak, aby vyvolalo silný dojem
- používat vizuální pomůcky ve svůj prospěch
- ovládat s jistotou část prezentace tzv. Q&A session
- umět efektivně zakončit
Angličtina v kanceláři pomáhá klientům prodat jejich produkty, služby a nápady efektivně za pomocí Powerpointu v anglického jazyka.
Úspěšné vyjednávání
Když navrhujete nový projekt, nebo pracujete na fúzi společností, každý obchod zahrnuje vyjednávání a Angličtina v kanceláři vás bude provázet všemi fázemi těchto vyjednávání. Patří sem mezinárodní vyjednávací styly, význam budování vztahů, vyjednávání a výsledná očekávání.
V tomto výukovém programu se klienti naučí, jak hovořit angličtinou vyjednávání:
- Plánování strategií
- Určit stanoviska a zájmy – a znát rozdíl
- Vypracovat plán B: možnosti a alternativy
- Vědět co říci, kdy mlčet - a kdy odejít
V živé simulaci a hraním rolí se klienti naučí vytvořit vítězné řešení pro každého - v anglickém jazyce.
Průvodce napříč kulturami
Během jednání, vyjednávaní, nebo dokonce i během posezení v restauraci, musíme brát v úvahu kulturní rozdíly. Národní kultura hraje klíčovou roli v tom, jak manažeři komunikují, dělají rozhodnutí a řídí společnost. Rovněž je důležité brát zřetel na svou vlastní národní kulturu. V tomto výukovém programu překročíme hranice a kultury, abychom prodiskutovali všechny tyto otázky:
- Obchodní konverzace (neformální)
- Jazykové pastí: stejné slovo, rozdílný význam
- Používání humoru
- Rozdílné země, rozdílné mocenské struktury: tipy a tabu
Ignorování firemní a národní kultury může sabotovat projekty v mezinárodním prostředí, jejich znalost nám zajistí úspěch.
Efektivní obchodní korespondence
V našem dnešním digitálním světě, od vytváření počátečních kontaktů až po uzavření dohody, se celý obchod uzavírá on-line. V tomto kurzu jsme pokryli základy anglické obchodní a technické korespondence - psaní e-mailů, dopisů a reportů, které jsou jasné, výstižné a správné. Naučíte se:
- psát pro čtenáře
- užívat jednoduchého jazyka a správného tónu
- ovládat interpunkci a gramatiku
- psát méně a lidé budou číst více
S efektivnější komunikací dosáhnou klienti svých obchodních cílů. Pro informace o formách kurzů a lokalitách výuky kliknete na odkaz Formy a místa výuky.
[top]